Лабораторна робота № 12-13

Тема: Розробка та наповнення блогу проекту

Мета. Створити власний блог проекту.
Питання для вивчення:
1.  Принципи доступу до інформації в мережі Інтернет.
2.  Реєстрація Веб-сайту на безкоштовному сервері.
3.  Автоматизоване створення статичної Веб-сторінки, вибір її типу й оформлення.
4.  Наповнення Веб-сторінки інформацією, створення посилань, завантаження файлів на сервер.
5.  Автоматизоване створення й адміністрування форумів та чатів.
6.  Створення й ведення блогів.

Завдання для самостійної роботи

Творчий проект: використовуючи наступні соціальні сервіси:
1.       Флексум (http://www.flexum.ru/).
2.       БобрДобр (http://www.bobrdobr.ru).
3.       ЖЖ (http://community.livejournal.com).
4.       Календар Google.
5.       ВікіМапія (http://wikimapia.org).
6.       Панораміо (http://panoramio.com).
7.       Блоггер (http://blogger.com).
8.       Bubbl.us (http://bubbl.us/).
9.       Скрібд (http://www.scribd.com).
10.  КаляМаля (http://kalyamalya.ru).
11.  ВідеоMail (http://video.mail.ru).
12.  Слайдшара (http://www.slideshare.net).

створіть власні проекти за наведеними нижче темами:

1. Проведіть відео-інтерв’ю у викладача на тему: «Що є найважливішим у Вашій професії?».
2. Розробіть проект сайту для вчителя, придумайте назву.
3. Розробіть проект «Школа майбутнього».
4. Створіть картотеку висловів про вчителя (користуючись друкованими та електронними книгами).
5. Створіть словничок гуманної педагогіки (вислови гуманного педагога).
6. Доберіть електронну літературу до теми «Педагогічне спілкування».
7. Створіть свій форум і за допомогою нього дослідіть ставлення молоді до професії вчителя.
8. Складіть власне педагогічне кредо.
9. Створіть колекцію афоризмів та висловлювань видатних людей про виховання, вплив вихователя на вихованця.
10. Напишіть лист майбутньому учневі.
11. Візьміть інтерв’ю у студентів 1 курсу на тему «Що вас приваблює у професії вчителя?».
12. Створіть програму творчого самовдосконалення вчителя.
13. Розробіть десять порад для батьків з розвитку молодших школярів.
14. Створіть презентацію «Сучасний ідеальний вчитель» та розмістіть на сайті університету.
15. Напишіть педагогічне есе на вільну тему, використовуючи вислови відомих педагогів.
16. Формування інноваційного освітнього середовища у педагогічному ВНЗ в контексті завдань Болонського процесу.
17. Історія розвитку педагогічної професії.
18. Суспільні функції вчителя.
19. Професійна діяльність і особистість педагога.
20. Сучасні вимоги до особистості вчителя.
21. Основні напрямки професійної діяльності вчителя.
22. Вимоги до якостей особистості вчителя.
23. Вимоги до культури мовлення вчителя.
24. Вправи з техніки і культури мовлення.
25. Шляхи вдосконалення культури мовлення.
26. Естетика педагогічної праці.
27. Етика і майстерність вчителя.
28. Педагогічний такт вчителя.
29. Елементи акторської майстерності вчителя.
30. Невербальні засоби спілкування вчителя.
31. А. Макаренко про педагогічну майстерність.
32. Культура педагогічного спілкування.
33. Історія розвитку ораторства на Україні.
34. Діалог та монолог у спілкуванні.
35. Конфлікти в педагогічному спілкуванні.
36. Способи та прийоми педагогічного впливу.
37. Увага та уява вчителя, їх роль у педагогічній діяльності.
38. Особливості системи К. Станіславського.
39. Особливості творчості вчителя та актора.
40. Методи педагогічного навіювання.
41. Майстерність використання прийомів активізації пізнавальної
діяльності учнів.
42. Права й обв’язки студентів.
43. Роль та значення академічної групи у становленні майбутнього
педагога.
44. Функції куратора академічної групи.
45. Форми та методи позааудиторної роботи зі студентами.
46. Структура студентського самоврядування, основні напрямки роботи.
47. Роль та значення студентського самоврядування в організації
навчально-виховного процесу у вищій школі.
48. Формування навичок індивідуальної самостійної роботи з навчальною
книгою.
49. Навчальна та виробнича практики як форми самостійної роботи
студентів. 39
50. Суть і зміст професійно-педагогічного становлення майбутнього
педагога.
51. Педагогічна культура майбутнього педагога.
52. Роль і значення культури освітян у становленні демократичної
держави.
53. Основні компоненти педагогічної культури.
54. Самоосвіта та самовиховання майбутнього педагога.
55. Основні напрямки формування готовності майбутнього педагога до
здійснення педагогічної діяльності.
56. Характеристика основних видів готовності до здійснення педагогічної
діяльності.
57. Культура самопочуття вчителя.
58. Психолого-педагогічні основи самовиховання вчителя.
59. Майстерність гуманістичного виховання учнів.
60. Зміст, форми і методи індивідуальної самостійної роботи студентів.
61. В.Сухомлинський про вчителя і школу.
62. В.Сухомлинський - людина, вчитель, вчений.
63. Гуманістична система роботи В. Сухомлинського.
64. Новаторський досвід В. Шаталова.
65. Ідеї народної педагогіки в спадщині В. Сухомлинського.
66. Розвиток творчих здібностей учнів з досвіду роботи І. Волкова.
67. Педагогіка Шалви Амонашвілі.
68. Педагогіка інформаційної доби.
69. Виховання обдарованих учнів.
70. Мрії педагогів минулого про школу майбутнього.
71. Вивчення досвіду роботи вчителя.
72. Основи професійного самовиховання вчителя.
73. Програма самовдосконалення майстерності вчителя.
74. Вимоги галузевого стандарту вищої освіти до особистості і компетентності педагога.
75. Освітньо-кваліфікаційна характеристика фахівця.
76. Освітньо-професійна програма підготовки майбутнього вчителя.
77. Права випускника вищої педагогічної школи.

Приклади проектів, що створені в соціальних сервісах:
Пошукові системи, створення закладок: «Знайти Інтернет-ресурси за темою «Новітні технології та сучасний урок».
Карта знань: «Створити схему професійно важливих якостей і властивостей педагога».
Он-лайн офіс: Кожний творчий учитель мріє проте, щоб учіння під час його уроків було цікавим для учнів. Як зробити урок цікавим? Охарактеризуйте основні шляхи формування в учнів інтересу до знань, стимулювання ініціативи та творчої активності.
Вікі-стаття: «Шляхи формування педагогічної культури майбутнього педагога»
Геосервіси: «Відзначте на карті України місця роботи та проживання М. Коцюбинського»

Завдання для самоконтролю
1.  Наведіть означення понять «Веб-сайт», «Веб-сторінка», «URL-адреса».
2.  Поясніть принципи навігації Інтернетом.
3.  Опишіть принципи організації внутрішньої структури веб-сайтів.
4.  Як зареєструвати веб-сайт на безкоштовному сервері?
5.  Охарактеризуйте вимоги до оформлення Веб-ресурсів.
6.  Поясніть відмінності між сторінками типу домашня, Веб-каталог, форум, чат, головна сторінка та сторінка розділу веб-сайту тощо.
7.  Назвіть принципи адміністрування веб-сайту, опублікованого на безкоштовному сервері.
8.  Як за допомогою безкоштовної служби ведення блогів створити й адмініструвати електронний журнал.

Комментариев нет:

Отправить комментарий