Тема: "Особливості навчання у педагогічному ВНЗ"
Мета. Ознайомити з історією розвитку університету та інституту, виявити специфіку навчання у ВНЗ, сприяти успішній адаптації першокурсників до ВНЗ.Завдання для самоконтролю1. Якою є структура вашого ВНЗ?2. Яку функцію виконує профком студентів?3. Чи є органи самоврядування у вашому ВНЗ?4. Розкрийте структуру курсового та дипломного проекту.5. Чим відрізняються курсові від дипломних проектів?6. Охарактеризуйте основні форми організації навчання у вищому педагогічному закладі освіти (лекції, практичні заняття, самостійна робота студента, різні виді практики).
14 вересня 1912 р. - відбулося офіційне відкриття Вінницького учительського інституту .
У вересні 1912 року директором інституту було призначено статського радника, кандидата богослов'я М.Д. Запольського, який обіймав цю посаду до 1922 року.
1920 р. - учительський інститут було реорганізовано в інститут народної освіти (ІНО), в якому функціонувало два відділення - дошкільне та шкільне.
З 1922 по 1924 р. інститут очолював викладач педагогіки Ф.А. Кондрацький. У листопаді 1922 р. Вінницькому інституту народної освіти було присвоєно ім'я В.І. Леніна.
1 вересня 1935 р. Вінницький педінституту було перетворено на дворічний державний учительський інститут.
4 квітня 1937 р. інституту присвоєно ім'я Миколи Островського.
1962 р. засновано факультет англійської мови.
1968 р. - музично-педагогічний факультет.
1968 р. - музично-педагогічний факультет.
1971 р. відновлено підготовку вчителів історії, а з 1973 р. - історичний факультет.
В 1979 р. Вінницький державний педагогічний інститут став четвертим в Україні вищим педагогічним закладом першої категорії.
У 1993 р. інституту видана ліцензія освітньої діяльності з 10-ти спеціальностей за ІV-м рівнем акредитації та з 2-х - за ІІІ-м рівнем, а у 1997 р. Міністерство освіти атестувало 14 заявлених інститутом спеціальностей. Постановою Кабінету Міністрів № 122 від 4 лютого 1998 р. інститут реорганізовано в педагогічний університет ім. М. Коцюбинського.
За 95 років свого функціонування Вінницький педуніверситет пройшов шлях від невеликого учительського інституту до одного з найбільших вищих навчальних закладів України IV рівня акредитації. За цей час підготовлено майже 60 тис. учителів. Чимало випускників університету захистили кандидатські і докторські дисертації, етапи Заслуженими працівниками та відмінниками освіти України. Серед випускників педуніверситету - високі державні посадовці, керівники місцевого самоврядування різних рівнів, політики, письменники, діячі освіти і науки, відомі митці та спортсмени.
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинского - вищий навчалний заклад, що готує майбутню еліту суспільства - людей, які в майбутньому навчатимуть підростаюче покоління. Ось чому, я вважаю, шо потрібно посилити розвиток студентів саме в галузі виховання і педагогіки і вміння доносити свою думку. Адже, як би чудово не володів вчитель знаннями зі своєї дисципліни, якщо не вміє донести цих знань, то і користі від такого навчання не буде.Крім того, я думаю, що потрібно зменшити навантаження на студентів, оскільки це б дозволило майбутнім педагогам виділяти більше часу для свого культурного і професійного саморозвитку.Хоча, вцілому, Вінницький державний педагогічний університет - це закдад, де освіта є справді різносторонньою, тут крім спеціальності студенти також навчаються основам виховання дітей, а це навички, які потрібні незалежно від того, чи працюватиме студент на педагогічній ниві. Отже, навчання у ВДПУ досить хороше, а деякі маленькі корекційні зміни зроблят його ще кращим і більшєвропейським.
Комментариев нет:
Отправить комментарий